„Od dłuższego czasu borykałem się w firmie z problemem żywotności kupowanych filtrów podłogowych. Martin z AC Witkowscy polecił mi zamianę klasycznych filtrów na ich, jak to nazwał, flagowe żółte filtry. Co uzyskaliśmy w rezultacie? Faktycznie przedłużoną trwałość, a na dodatek zwiększoną jakość lakierowania. „
Krzysztof Kalina
Auto Blacha&Lakier
Doświadczeni lakiernicy szukają wiedzy i wsparcia u nas
Wyposażamy największe sieci serwisowe, fabryki oraz topowych dealerów w całym kraju
Pracujemy z najlepszymi producentami w branży blacharsko-lakierniczej, ale naszym głównym zadaniem jest codzienne wsparcie Twojego biznesu.
Gotowy na zakup wysokiej jakości produktów w przystępnej cenie?
Niezależnie od tego czy jesteś mikro przedsiębiorstwem, czy liderem rynku w swojej kategorii potrzebujesz stałego, niezawodnego strumienia dostaw w ramach budżetu, który da Ci zarabiać. Pozwól nam się tym zająć.
Niezależnie od tego, czy wybierzesz bezpośredni kontakt, czy zakupy w jednym z naszych sklepów internetowych, możesz liczyć na przyjazną obsługę. Naszym priorytetem jest, aby proces zakupu był jak najprostszy i najbardziej wygodny. Jesteśmy tu po to, aby ułatwiać Ci pracę i dostarczać najlepsze materiały oraz narzędzia lakiernicze, które spełnią Twoje potrzeby.
01
Kontakt z doradcą
Przyjedzie, doradzi, zorganizuje szkolenie, jest zawsze do Twojej dyspozycji
02
dlalakierni.pl
Sklep lakierniczy dlalakierni.pl z kompleksową ofertą zarówno dla lakierni przemysłowych, samochodowych jak i klientów indywidualnych.
03
autokosmetyk.com
Jeden z najbardziej popularnych w sieci sklepów z kosmetykami samochodowymi i produktami detailingowymi.
Sklep dlalakierni.pl jest laureatem 1. miejsca w kategorii MOTORYZACJA Polish 2024 Customer's Choice Award
Nagroda jest wręczana bezpośrednio dzięki opiniom klientów, a nie
w wyniku wąskiego grona jury.
„Każdego dnia tysiące firm e-commerce w Polsce dokłada wszelkich starań by zapewnić swoim klientom produkty i usługi najwyższej jakości. Jednak tym, co wyróżnia liderów w tej branży, jest wysiłek włożony w budowanie relacji i tworzenie niezapomnianych doświadczeń zakupowych.”